Technical guides & Users manuals Forum Index

Technical guides & Users manuals
Contains all sorts of manuals

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Bienvenue - Welcome 
Welcome to the tellmewhy technical forum.
Yopu have an interesting guide, you have some knowledge to share ?
Here you can post it.

Your knowledge will be shared.
All together we know it better.
de weg hebben

Post new topic   Reply to topic    Technical guides & Users manuals Forum Index -> Technical guides & Users manuals -> All Questions
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Lanting20177

PostPosted: 02/08/2017 05:32:31    Post subject: de weg hebben Reply with quote

Mijn favoriete film van legendarische regisseur John Hughes. Hoewel dit een komedie op het oppervlak is, gaat het om Cameron die vol is met tiener angst en in veiligheid in tegenstelling tot zijn beste vriend, Ferris Bueller (het coolste kind op school).

Openingsscène Nike Air Huarache Mujerlaat Cameron liggen in bed, depressief en verdrietig. Ferris moedigt hem op Adidas Superstar Femme Bleu om op te staan ??en uit te gaan en te leven. Ik heb de sneaker ontworpen met Nike Air Max 90 Hombre Blancas Cameron in het achterhoofd en als een eerbetoon aan vriendschap en beste vrienden Nike Air Max 90 Mujer Negro voor het leven, of u één en dezelfde of polaire tegenstellingen bent.

'Dames en heren,Nike Air Max 90 Dámské černé jij bent zo'n geweldige menigte, we willen graag een beetje aan u afspelen. Het is een van mijn persoonlijke favorieten en ik zou het graag willen wijden aan een jonge man die niet denkt dat hij iets goed is gezien vandaag - Cameron Frye, deze is voor jou. '

Een eerbetoon aan degenen die we langs de weg hebben verloren. Ik heb dit jaar een goede vriend en een held verloren. Ik wilde een schoen ontwerpen voor iedereen en iedereen die geliefd en verloren was. De witte en grijze van deze AF1 vertegenwoordigt een van mijn favoriete foto's van Prodigy of Mobb Deep zittend op een ijsculptuur troon. Nike Air Max 90 Femme Noir De gouden Nike Air op het achterblad staat voor de halo.

Ferris Bueller is Nike Air Max 90 Femme een NYC-gebaseerde talentscout die samen met Kanye West, Virgil Abloh, No Vacancy www.jazzkykrumlov.cz Inn en meer heeft gewerkt.

Het is 26 jaar geleden dat het klassieke split-tong-model, Adidas Ultra Boost Mujer bekend als de ASICS Gel Lyte III, op de scène barstte, en toch vindt ASICS nog steeds nieuwe en spannende manieren om de eenmalige prestatie-optie te transformeren in een aantrekkelijke levensstijl. Recente releases vari?ren van het eclectische "Patchwork Pack" naar de Gel Lyte III "Washed Denim" in een 80s thema zwart zuur wassen.
Back to top
Publicité

PostPosted: 02/08/2017 05:32:31    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Technical guides & Users manuals Forum Index -> Technical guides & Users manuals -> All Questions All times are GMT
Page 1 of 1

Réponse rapide:
Pseudo: 

Smilies

Jump to:  

Index | Getting a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation