Technical guides & Users manuals Forum Index

Technical guides & Users manuals
Contains all sorts of manuals

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Bienvenue - Welcome 
Welcome to the tellmewhy technical forum.
Yopu have an interesting guide, you have some knowledge to share ?
Here you can post it.

Your knowledge will be shared.
All together we know it better.
och Air

Post new topic   Reply to topic    Technical guides & Users manuals Forum Index -> Technical guides & Users manuals -> All Questions
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Lanting20177

PostPosted: 02/08/2017 05:22:38    Post subject: och Air Reply with quote

Nike Air Max2 CB 94 Low ?r definitivt en nominat?r f?r en av de b?sta basketrotroserna sommaren 2017, som vi nu ser det komma i en annan ren look. Redan i Triple White och Gym Adidas Ultra Boost Mujer Red-Nike Air Max 90 Femme Noir et Rose utg?vorna Nike Air Max Thea Dámskévisas nu den l?ga versionen av Charles Barkleys 1994 signaturmodell i en mycket effektiv svartvitt f?rgv?g. Den enkla tv?toniga looken ger en perfekt slitstark-med-n?got retro hoopssko f?r att runda ut din sommar. Ta ett par snart n?r de ska b?rja tr?ffa utvalda Nike Sportswear-?terf?rs?ljare och Nike.com snart.

Sneaker-Lab, ett sparkcentrerat nav av kuraterade varor som sl?pper ut i begr?nsad m?ngd och tid, ?r redo f?r en ny droppe. F?r den h?r snabbstrike-droppen, har Nike tappat NYC-baserad kreativ Ferris Bueller, en talangscout / chef som har arbetat med Kanye West, Nike Air Max 2016 DámskéPharrell Williams, Kid Cudi, The Clipse, www.karolien.fr Pusha T, DKNY, No Vacancy Inn, ELLE Magazine och Mer att utforma tre ikoniska silhuetter som ber?ttar f?r personliga historier.

?Hans iterationer av Air Force 1 och Air Max 90 inkluderar en hyllning till den sena Prodigy of Nike Air Max 90 Mujer Negro Mobb Deep,Adidas Superstar Femme Bleu den fiktiva Adidas NMD Femmekarakt?ren Cameron Frye fr?n filmen Ferris Bueller, och ett bud p? Idris Elba som n?sta James Bond i den legendariska franchisen. Om du k?nner hans m?nster, kan du polisera dem imorgon p? Sneaker-Lab.

Jag utformade dessa AF1s med James Bond i ?tanke. Jag ?r ett stort fan av filmerna. Som en pojke s?g jag till att se varje enskild film. Tanken att vara spion har alltid varit en dr?m. Skorna representerar alla sk?despelare som f?rkroppsligade Bond och vad de representerade f?r mig som barn. "?h, f?rresten, vi har inte inf?rts ordentligt, Melina. Jag Adidas NMD Femme heter Bond, James Bond. "Detta ?r ocks?Nike Air Max 90 Dámské Růžové min ans?kan om att Idris Alba ska nomineras till n?sta James Bond."
Back to top
Publicité

PostPosted: 02/08/2017 05:22:38    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Technical guides & Users manuals Forum Index -> Technical guides & Users manuals -> All Questions All times are GMT
Page 1 of 1

Réponse rapide:
Pseudo: 

Smilies

Jump to:  

Index | Getting a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation